torsdag 10 juli 2014

Scrapbooking - 5 juni 2014, Lilla N


Har gjort en layout till lilla N. Faktiskt hennes första som jag har gjort till hennes egna album.



Har använt mig av olika pappers rester som jag har klippt i remsor. Har även använt mig av washitejp och lite bling. Blommorna och hjärtana är utstansade med min Big Shot.
Ni kommer inte få se så många bilder på mina änglar då jag försöker att hålla dem från nätet så ofta blir det som denna, bara en plats där bilden ska sitta. 



Layouten är med i Hobbyworld.se juli tävling. Ni kan gå in via Hobbyworld för att hitta tävling. Håller tummarna för mig själv. 


3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med många olika pappersremsor med olika färger och mönster!

    Tack för att du är med och utmanas hos oss på Hobbyworld!

    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  2. Härliga sommarfärger! Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld! :)

    Mvh Malin

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.
    Kram Tesa/Therese

    SvaraRadera