fredag 15 augusti 2014

Nytt material - The Green Hyena

I veckan kom mitt efterlängtade paket från The Green Hyena. Dem hade ett julipaket kvar så det fick jag hemskickat till mig.
Riktigt mycket roliga saker och speciellt till Project Life som jag tänkte ge mig in på. Tänkte göra ett album till mig med Project Life vecka för vecka medan Stora B och Lilla N får album med bilder på dem själva i scrapbooking.

I alla fall här kommer bilder på vad paketet från TGH innehöll.



1 6 x 12 ark med Die Cuts från Authentique
1 6 x 12 ark med Woodgrain Alphabet Stickers från Elle's Studio
1 ark Word Stickers Från Studio Calico
1 ark Lil' Snippets från Elle's Studio
1 ark Petite Type bokstavsstickers från Authentique
9 blandade journaling cards & tags från Elle's Studio
3 Plastic Stars Die Cuts från Studio Calico
3 kraft Instaframes från Maya Road
1 ACetate Butterfly från Studio Calico
5 Smiley Wood Veneer från Freckled Fawn
2 stora Arrow clips från Freckled Fawn
1 turkosprickig Washi Tape

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar