fredag 1 augusti 2014

Nytt material - Ullared (gekås)

I tisdags var jag och svägerskan på Ullared och shoppade lite. Dock blev jag lite chockad av min slutsumma men får trösta mig med att barnen har dubbla uppsättningar av regn- och vinterkläder. Speciellt Stora B som börjar förskolan på tisdag. 

Lyckades i alla fall hitta en del scrapbooking saker och idag tänkte jag visa alla dekorationer som jag hittade. Kommer att bli en hel del bilder :)

Massa söta chipboarddekorationer 

Delorationstejp som ser ut som svart spets :)

Filtblommor i lite retrofärger. 

Självhäftande blommor i rosa och blå

Tre paket blommor i lila, rosa och blå. 

Två påsar med lite gott och blandat 
Och sist med inte minst ........

Självhäftande blommor och silver berlocker. 

Riktigt nöjd med inköpen. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar