torsdag 14 augusti 2014

Veckans LO

Dem LOs som jag är mest nöjd med just nu innehåller pappersremsor. Denna gjorde jag för ett tag sen och blev inspirerad från en skiss från Swe scrapbooking tror jag.
Jag tycker det är kul att jobba med pappersremsor för man kan få in så mycket färg utan att det blir för mycket. 

Jag har valt att täcka över bilden samt en remsa där det står vilka som badar :) men jag kan dock tycka att det verkligen inte gör LO rättvis för bilden tillför verkligen en hel del. 


Sen tänkte jag höra med er alla; Jag får ofta inspiration från andras skisser och jag tänkte kolla om det är tillåtet att kopiera skissen som bild och lägga in den som bild här nedanför för att visa inspirationen. Självklart skullejag länka till original sidan. Men får man göra så? Kopiera någon annans bild?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar