fredag 19 september 2014

Project Life - Steg 3

Idag tänkte jag visa er ett upplägg i från mitt Project Life.
Jag har valt att använda mig av helt egengjorda PL-kort. Jag har använt mig av klistermärken, stämplar, trä dekorationer, överblivna pappers rester och lite bling :)
För att vara det första upplägget jag har gjort helt själv så är jag riktigt nöjd. 

Som jag har nämnt tidigare så är jag inte så jätte förtjust i att visa bilder på mina nära och kära så jag har täckt över deras ansikten :)

Jag passar även på att vara med i Project Life Norges utmaning #6. 
Kriterierna var att välja ett av deras tre tema. Jag valde glädje och jag hoppas det syns på bilderna hur glad vår vardag är :) sen skulle man även hålla sig till ett specifikt färgschema. Jag valde att ha rött som den dominerande färgen. 
Sen skulle man även ha med några detaljer utifrån en lista. Jag valde klistermärken, hjärtan och trädekorationer (plus 1 liten bling) 

Hoppas ni gillar det :)

2 kommentarer:

  1. Kjempeherlig side glade farger.
    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos PLIN :D
    Linda

    SvaraRadera
  2. PL är såååå kul! Jag provade... och fastnade direkt! Det är så kul, för man kan utan vidare ha med flera bilder som visar ett helt skeende...

    Glad och fin sida har du gjort!

    SvaraRadera