söndag 19 oktober 2014

LO - Stora B - En dag i parken

Ikväll tänkte jag visa en LO från när jag och sonen lekte i lekparken.
Vi klättrade och åkte rutschkana. Den största bilden visar när Stora B står redo att springa vid klara, färdiga, gå. Efter detta så ska ha klättra upp i rutschkanan för att sedan ge mig en puss och därefter åka ner för rutschkanan. För att sedan göra om det en miljon gånger. 


LOn är med och tävlar i En liten butiks oktober tävling där kriterierna var att använda färgerna blå, vit och kraft. 

Jag har även tolkat veckans skiss v.42 dock så är denna LO inte med och tävlar då man inte får vara med i fler utmaning för Veckans skiss. 

Material jag har använt:
Vitt Cardstock från panduro
Bokstavsdies från Memorybox
Cirkeldies från Sizzix. 
The food Life diecut från Creative club 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar