söndag 9 november 2014

Podcast - Scrapgals

Just nu håller jag på och lyssnar igenom an podcast från USA.
Scrapgals heter den. Det är två kvinnor från USA som pratar om lite allt möjligt som kretsar kring scrapbooking och deras liv. Riktigt roligt att lyssna på något samtidigt som man pysslar. 

Jag bestämde mig från början att jag skulle starta med det allra första avsnittet som dem har gjort och det var den 3:e februari i år. Och dem gör ca 4-5 avsnitt i månaden på en timme. Så jag har en hel del avsnitt att lyssna på innan jag är ikapp. 

Men det jag tänkte säga är att de får en verkligen att tänka till ibland. Så jag tänkte under tiden som jag lyssnar på deras podcast ta upp lite frågor och tankeställningar som jag fastnar för. 

Ladda ner podcast appen i er telefon och lyssna på Tiffany och Tracie.

The scrapgals blog
Tiffanys blog
Tracies blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar