söndag 21 december 2014

Egengjord ask

Idag tänkte jag visa er en ask, eller tre askar som jag har gjort.
Stora B hade lucia avslutning på förskolan för en vecka sedan och då fick ha gå på jullov. För att tacka för denna termin så fick ha ge sina pedagoger en varsin present, ett armband som fick ligga i en hemmagjord ask.
Så här blev resultatet.


Mallen på askarna hittade jag på Pinterest men den var alldeles för liten och saknade en del saker. Så jag fick helt enkelt modifiera om mallen och göra min egna.
Kan göra en tutorial i ett senare inlägg med mall och allt. 



På tagen som följde med för att se vem som gav paketet har jag använt mig av Lawn Fawn stämplar som kommer från serien Trimm the tree. 


Här är alla tre askarna tillsammans :D Får jag säga det själv så blev jag riktigt nöjd med resultatet.


Detta inlägg kommer även att visas hos Scrapptorget idag som Lucka 21


Material jag använt:
Pattern Paper - Pebbles
Blommor - Panduro
Stämplar - Lawn Fawn - Trimm the tree

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar