onsdag 10 december 2014

LO - Stora B - Farbror

Idag blir det ännu en LO till Stora Bs album. Detta är ett foto på Stora B och första gången hans farbror håller i honom.

Även denna LO har jag använt Kristine Davidsson som inspiration. Klicka här för att komma till hennes inlägg som jag har scrapliftat.


Papprens som jag har använt kommer från olika kollektioner från Fancy Pants. har verkligen blivit helt förälskad i det märket.
Jag har aldrig förut scrapat utifrån kända märken och kollektioner men måste verkligen erkänna att det är någonting som jag verkligen kommer att göra i fortsättning då det verkligen underlättar att scrapa. Papprens är redan ihop plockade för att matcha varandra. Så det spar mycket tid. Jag kommer även att tillägga andra papper som inte tillhör kollektionerna.


De gula och blå prickarna som finns på LOn är pärlor som jag har smält i ugnen för att få dem att likna enamel dots. Kommer att visa en tutornas på hur man gör inom en snar framtid. Kanske till och med kommer ha till försäljning. Hojta till om det är något av intresse.



Material jag använt
Pattern paper - Fancy Pants - Childish things - strips item #1525
Pattern paper - Fancy Pants - Be You - Nesting item #1479
Pattern paper - Fancy Pants - Be You - Daffodils Item #1486
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Special delivery item #1214
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Sweet Dreams item #1221
Alfabet - Memory Box
Datum stämpel - Panduro
Distress ink - Faded Jeans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar