tisdag 16 december 2014

LO - Stora B - Moffi

LO till Stora B.
Denna gång är det Moffi som håller Stora B för första gången.
Jag forsätter att jag arbeta mig igenom alla papper från Fancy Pants :D
 
 
Denna LO har fått lite mer dekorationer än vad jag brukar använda. Det är någonting som jag jobbar mycket med just nu. Att hitta mig själv i hur jag dekorera och vad jag tycker om, hur mycket jag ska använda m.m.


På denna LO har jag även valt att använda lite "kladd" som jag kallar det. Jag har valt att använda lite akvarellfärg som jag har skvätt på LOn för att få lite mer effekt. Även där försöker jag att jobba fram vad som definierar mig i kladd väg. =)




Material jag använt
Pattern paper - Fancy Pants - Be you - Hide & seek Item #1488
Pattern paper - Fancy Pants - Summer's elld - Harvest Item #1260
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine  - Little one Item #1219
Cardstock brunt
Alfabet - Memory Box dies
Siffror - Memory Box dies
Chipboard - Heidi Swapp
Akvarellfärg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar