torsdag 18 december 2014

LO - Stora B - Moster

Ännu en LO till Stora Bs album.
Idag är det moster som vara med på fotot.


Denna gång har jag försökt att dekorera mer och jag har valt att använda mig av min egen handstil.
Jag har skrivit på ett papper som jag sedan klippte ut och satte fast på LOn. Dock hade jag inte riktigt någon bra penna så jag fick använda mig av en bläckpenna och skriva fler gånger för att texten skulle få den tjocklek jag ville ha. På bilden nedan har jag skrivit LOVE


På denna bild har jag skrivit PERFEKT. Och jag kommer i framtiden att lägga lite pengar på att hitta några bra pennor som det går att skriva med då jag är väldigt nöjd med hur min handstil blev. Eller vad tycker ni? Om ni bortser från att det är skrivet med bläckpenna.



Skissen kommer från SWEScrapbook vecka 50.
 
Material jag använt:
Alfabet - Authentique - "Petite Type" Favorite 
Pattern paper - Fancy Pants - Home For Christmas - Holiday thoughts Item #1656
Pattern paper - Fancy Pants - Childish things - Sheet of music Item #1519
Pattern paper - Fancy Pants - Love Birds - Bunches of Love Item #1002
Pattern Paper - Fancy Pants - Summer's Ella - Abundance Item #1254

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar