måndag 8 december 2014

Måla på paket

Idag tänkte jag visa hur man kan måla på kraft papper. Detta papper är inköpt från Clas Ohlson och är samma papper som jag hade på paketen som Stora B hade på sin adventskalender.
Jag har använt mig av Stora Bs vattenfärger då jag inte har några vita pennor hemma. Har man penslar i olika storlekar så kan man vara lika detaljrik som när man ritar med pennor.


 Detta inlägg är Lucka 8 hos Scrapptorget


Jag vill även passa på i detta blogginlägg att uppmärksamma skokartongsappellen dit dessa paket kommer att gå. De arbetar för att samla in och hjälpa till att distributera julklappar till organisationer som arbetar med personer och familjer som av någon andledning inte skulle kunna få glädjen av en klapp till jul. Detta pågår just nu i Stockholm. Gå in på www.skokartongsappellen.org för mer information.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar