lördag 24 januari 2015

LO - Stora B - Farfar

Idag visar jag en LO till Stora Bs album.
Med på bilden idag är farfar som håller Stora B för första gången.


Många av dekorationerna som är med på denna LO  kommer från mina gömmor och jag kan inte alls minnas tillverkare.


Emanel dotsen har jag tillverkat själv genom att smälta pärlor i ugnen :D


Jag har inspirerats av månadens skiss från Scrapptorget som vi i DT gänget skulle tolka.

Material jag använt
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Baby Birds Item #1224
Pattern paper - Fancy Pants - Summer's Ella - Cider Item #1256
Pattern paper - Fancy Pants - Summer's Ella - Abundance Item #1254
Alfabet och siffror - Authentique - Petite Type - Fabvorite
Stickers - Jillibean soup - Coordinating kabels stickers - Spicy social soup
Sticker Sheet - Simple Stories - Hello Baby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar