lördag 10 januari 2015

LO - Stora B - Farmor

För ovanlighetens skull tänkte jag idag visa en LO till Stora Bs album :D
Idag är det farmor som får ha Stora B i famnen.

Denna LO har jag använt inspiration från SWEScrapbooking v.44 skiss.


Någonting som jag verkligen har börjat älska är bokstavsstickers. Det fick jag en hel del av i julklapp. Det blev en hel del stickers ark med både bokstäver, fraser m.m.
Arken är 12x12 och kostar 29kr från Cili in papers och det tycker jag verkligen är super billigt.
Dem går verkligen att använda till så mycket. :D


På denna LO har jag valt att dekorera lite mer genom att använda mig av en stjärnstämpel.


Med denna LO avslutar jag detta år.

Material jag använt 
Pattern paper - Fancy Pants - Summer's Ella - Mother Earth Item  #1250
Pattern Paper - Fancy Pants - Baby Mine - Special Delivery Item #1214
Pattern Paper - Fancy Pants - Be you - Marbles Item #1483
Pattern Paper - Fancy Pants - Love Birds - Bunches of love Item #1002
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Sweet Dreams Item #1221
Pattern paper - Fancy Pants - Love Birds - Kissame Item #1005
Alfabet - Authentique - Petite Type - Radiant
Alfabet - Memory Box dies 
Datumstämpel - Panduro
VersaMagic - Turquosie
Nesting die - Xcut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar