onsdag 14 januari 2015

LO - Stora B - Hemgång

Idag visar jag en LO till Stora Bs album.
Bilden är taget på BB. Vi spenderade två dagar på BB sen tyckte vi det var dags att åka hem. Så bilden på Stora B är när han sitter första gången i sitt babyskydd och är redo att ge sig av hem.



Dekorationerna som jag har använt är klistermärken från Simple Stories Sticker sheet Hello Baby


Jag har även lagt ditt en liten knapp då jag tyckte den passadebra till texten Cute as a button.


Jag har hittat till ett nytt forum som hete Flying Unicorn. Jag är ganska ny på forumet och har inte läst igenom allt. Men det är vekligen en inspirations källa. Varje måndag så har de en skiss som man kan välja att följa om man vill. Så denna LO är inspirerad av Flying unicorn Monday mojo skiss


Material jag använt
Pattern paper - Fancy Pants - Be you - Gardening Item #1481
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Special Delivery Item #1214
Pattern paper - Fancy Pants - Be you -Daffodils  Item #1486
Pattern paper - Fancy Pants - Be you - Daylight Item #1480
Sticker Sheet - Simple Stories - Hello Baby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar