fredag 2 januari 2015

LO - Stora B - Moster

Ännu en LO till Stora Bs album.
Idag är den moster som får vara med på bilden.

 

 För att göra bokstäverna mer synliga så har jag valt att fylla i dem med lite svart. När jag satte dit dem så tyckte jag att bokstäverna försvann i den gröna bakgrunden. Men med en liten svart penna så var det lätt fixat.

 
De röda hjärtana som finns i bakgrunden på pappret har jag fyllt i själv. Från början fanns det ett rött hjärta men det har blivit täckt av borden med papper och jag tyckte det var lite sött att ha det så jag gjorde helt enkelt några själv


 
Material jag använt
Pattern paper - Fancy Pants - Be you - Forget me not Item #1484
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Special delivery Item #1214
Pattern paper - Fancy Pants - Summer's Ella - Cider Item #1256
Pattern paper - Fancy Pants - Summer's Ella - Windy Day Item #1251
Washi tape - Ica Maxi
Alfabet - Memory Box dies
Siffror - Memory Box dies
Stjärnstans - Ica Maxi

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar