onsdag 21 januari 2015

Pocket Scrapbooking - 30 Dec

Idag blir det en sida ur  mitt Pocket scrapbooking album. Jag valde att i december dokumentera varje dag och nu har jag äntligen börjat göra sidorna. Men jag börjar på nått sätt bakifrån :D Så här kommer den näst sista dagen på året.


Denna dag var en underbar dag med snö. Så medan Gubben var på jobbet passade jag och barnen på att leka lite i snön. Vi åkte pulka och jag och Stora B passade på att göra en snölykta som dock hade smällt till nästa dag.
Detta är första gången som Lilla N fick uppleva riktigt  snö. Hon fick provsitta i snön men hon tyckte inte att det var så intressant.


Jag valde att inte använda allt för mycket dekorationer till detta uppslag då jag inte vill ta fokus från bilderna. Då jag verkligen tycker att dem är heltunderbara.
Snöflingorna kommer från Pink Paislees Merry and Bright die cut förpackning och är fulla med glitter :D


Material jag använt:
Papper pad - American Craft - Pebbles - Home for Christmas
Die Cuts - Merry and Bright - Pink Paislee
Stjärnstans - Ica Maxi
Washi tape - Rusta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar