onsdag 4 februari 2015

Pocket Scrapbooking - Vecka 1-2 2014

Idag blir det ett uppslag ur mitt Pocket Scrapbooking album.
Detta är från de två första veckorna på 2014. Jag slog ihop dessa två veckor för att jag märkte att jag inte hade så många bilder för att göra ett uppslag vardera.


Papprena som jag har använt kommer från ett paper pad som heter Best of American Crafts och jag har verkligen blivit förälskad i konceptet att köpa ett så stort paper pad och använda till mitt pocket scrapbooking. Tror detär180 papper och kanske 15 olika designs. Dock är papprena väldigt tunna men det tycker jag inte gör så mycket när jag använder dem till pocket scrapbooking. Jag skulle inte använda ett helt papper till att göra en LO utan då får papprena istället bli till dekorationer.
Pris värt är det också,180 papper för 199.
Älskar det.



De flesta dekorationer kommer från olika Sticker sheet



Hoppas ni fått lite inspiration!!

Material jag använt
Paper pad - Best of American Crafts
Alpha Stickers - Echo Park - Through the year
Sticker Sheet - Kaiser Craft - Happy snaps
Element Stickers - Echo Park - Capture Life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar