fredag 6 februari 2015

LO - Stora B - Öppna Förskolan

Idag visar jag en LO från Stora Bs album.
Det är från en av gångerna som vi var på Öppna Förskolan och Klapp och Klang.
Stora B tyckte det var riktigt roligt.


Papprena kommer från Fancy Pants.


Bokstäverna är Thickers som jag har förälskat mig i. Hade ingen aning vad det var för något sen några veckor tillbaka


Denna LO är inspirerad från Veckans skiss #49



Material jag använt:
Pattern paper - Fancy Pants - Baby Mine - Bundle of joy Item #1222
Pattern Paper - Fancy Pants - Be different - Big star Item #2233
Pattern Paper - Fancy Pants - Nautical - In the clouds Item #2209
Alfabet - American Crafts - Thickers - Glitter foam stickers
Labels - Elle's studio - Shine

2 kommentarer:

  1. Fin tolkning av skissen! Kul att du har fått till det med tre foton på LO, det är så svårt tycker jag. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  2. Så mycket fin dokumentation i dina barns album! Kul att du använder skisserna hos VS för detta, fin layout efter Åsas fina skiss!

    SvaraRadera