måndag 9 mars 2015

LO - Stora B - Årets julbild 2012

Idag blir det en LO från Stora Bs album
Årets Julbild, som hamnade på alla julkort som vi skickade ut 2012.


Några av dekorationerna kommer från mina gömmor och jag har glömt bort från vilket företag de kommer. Men de underbart sötaklistermärkena kommer från Panduro.


Jag har använt mig av en skiss från En liten butiks skissvecka


Denna skiss använde jag även då jag gjorde LOn till Årets julbild 2013


Material jag använt
Pattern paper - Panduro - Vibeke Spigseth - Way back then - Ive got my Love to keep me warm
Paper pad - American Crafts - Pebbles - Home for Christmas 
Klistermärken - Panduro
Alfabet - Memory dies
Alpha sticker Sheet - Echo park - Home for Christmas 

2 kommentarer:

  1. Sweet page and I love the banner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you. Im using the same sketch for every Christmas Photo but different paper :) Love it
      Thanks for the comment and that you dropped by
      Hugs

      Radera