onsdag 4 mars 2015

LO - Stora B - Mamma

Idag blir det ännu en LO till Stora Bs album.
Denna gång är faktiskt jag själv med på bild. Helt otroligt. Dock är det en selfie
Har kommit underfund med att det är de ända gångerna jag får vara med på bild. Det är när jag
tar en selfie på mig själv.  



Papprena som jag har använt är massa spillbits papper som har legat på bordet en längre tid. Så jag valde ut de bitarna jag tyckte passade i färg och stansade ut hjärtan och cirklar med min Big Shot och Sizzix dies.

Denna LO är med i Strömstad scrapbookings februari utmaning. Kriterierna var att man skulle tolka en skiss från facebook och tagga två kompisar.

Material jag använt:
Cardstock - Panduro
Pattern paper - Fancy Pants
Bokstäver - Heidi Swapp
Sticker Sheet - Somple Stories - Good Day sunshine 

2 kommentarer: