tisdag 24 mars 2015

LO - Stora B - Sparkcykel

Idag är det dags för ännu en LO från Stora Bs album.
Denna gång kommer bilden faktiskt från i år. För bara några dagar sen när det var riktigt fint väder. Stora B fick välja om han ville ta ut sin sparkcykel som han fick av sin moster i julklapp. Han har haft den inomhus hela vintern och övat och övat. Så denna dag var det äntligen dags för premiär åket utomhus. Dock var det inte det lättaste då gatorna inte ännu är sopade.


Papprena som jag har använt kommer från My minds Eye och American Crafts. Kände att jag inte kunde fortsätta på mina Fancy Pants papper då jag har tappat inspirationen för dem just nu. Jag kände att det vart för mycket tvång på det hela och jag tappade mig själv lite på vägen. Så nu har jag sorterat om lite papper och hittade massainspiration då färgerna och mönstrena är lite mer jag.


Dekorationerna kommer från Kaiserkrafts sticker sheet och är helt  underbara.

Med denna LO har jag utgått från en skiss som vi skulle tolka hos Scrapptorget till idag.


Material jag använt
Pattern paper - My minds eye - Meadow Lark - Dawn
Paper pad - American Crafts - Best of American Crafts
Sticker Sheet - Kaiserlraft - Happy snaps
Liquid pearl - Peacock
Washi tape
Stämpel - Studio G
Versa Magic - Turquoise Gem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar