söndag 29 mars 2015

Pocket scrap - v.12 2015

Idag tänkte jag visa er ett uppslag ur mitt alldeles nya album för pocket scrap. Detta är det första uppslaget jag gör för 2015.
En fullspäckad vecka som krävde en insert i form av ett avklippt 12x12 plasficka. Denna vecka ville jag få med så många bilder som möjlig då vi hela familjen åkte till Fjärilshuset i Hagaparken. En riktigt mysig utflykt då de relativt nyligen även har öppnat upp ett akvarium med hajar där.


Det var även en händelserik veck på naturfenomen fronten då man både kunde se norrsken och en 85% solförmörkelse.


Det var även så att ena dagen var det vårvärme och vi planterade blommor på baksidan till att nästa dag skota uppfarten fri från 5 centimeter snö.




Detta uppslag är med och tävlar i Project Life mars utmaning där kriterierna är följande:
Måste säga att det var svårt att hitta allt för mycket vårtecken denna vecka då vädret verkligen skiftade från vår till vinter. Men jag tycker bilden ovan verkligen symboliserar vår då man äntligen får plantera nya blommor :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar