tisdag 14 april 2015

Inte mycket som händer

Just nu är det inte så mycket som händer i bloggen då våren har kommit. Och med den kommer massa saker som måste fixas. Så min tid räcker inte riktigt till. 
Just nu har jag inte scrappat på en vecka och det kliar i fingrarna att få sätta mig ner och få lite gjort men barnen sover inte riktigt som de ska och jag somnar när jag nattar dem. 

Men idag fick jag i alla fall pysselhörnan städad medan Lilla N sov lite. Känns meningslöst att sätta mig och scrappa när jag inte riktigt vet när hon ska vakna. Så då passar jag på att städa undan gårdagen :). Och i dag hamnade turen på pysselhörnan då den hade växt så att det inte gick att gå där. 

Ska försöka få lite tid att sätta mig ner antingen ikväll eller imorrn. Dock har jag och gubben första avsnittet av Games of thrones att titta på då vi inte gjorde det igår eftersom Hammarby spelade match och jag somnade med barnen. 

Men kika in lite då och då så kanske det kommer en uppdatering snart. 

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar