söndag 3 maj 2015

Kort - Inbjudningar

Idag tänkte jag visa er lite fler inbjudningskort till Lilla Ns 1 års dag.
Denna gång gjorde jag en liten enklare variant då det tog ett tag att göra inbjudningskorten med fjärliarna.
Denna gång har jag använt mig av en blomsterpunch som jag faktiskt köpt på Lidl.


Jag stansade ut blommorna i flera olika mönsterpapper och monterade ihop dem tillsammans i en bukett av blommor. När jag ser på dem nu kan jag tycka att dem liknar alla körsbärträd som blommarjust nu. Jag har velat åka till Kungsträdgården för att fota lite men det har inte blivit av ännu. Får se om vi hinner innan blommorna har blommat klart.


För lite extra bling har jag satt dit några Rhinestones från Biltema på några blommor.


Hoppas ni fått lite inspiration till skapande!!

Lämna gärna en kommentar så jag kan besöka din blogg :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar