onsdag 13 maj 2015

LO - Lilla N - Efter badet

Idag tänkte jag visa en LO som jag har gjort till Lilla Ns album.
Det är en bild på mig och Lilla N efter att vi har badat. har en liknande bild på mig och Stora B fast då får jag en puss av honom. Än så länge förstår inte Lilla N riktigt vad puss betyder men när hon gör det ska jag göra en liknande bild med henne. Men nu får denna bild duga bra :D


Papprena som jag har använt kommer från Fancy Pants och jag har valt att lägga dem lager på lager :D
Jag har även använt distress ink på kanterna för att få ett lite mer djup i LOn. Färgen som jag har använt heter Vintage Photo.


Jag har även använt mig av en die från Memory box. Har haft den ett bra tag nu och köpte den för att jag tyckte den var fin. Användnings område tänkte jag inte ens på. Så när jag fick hem den så hade jag ingen aning om vad jag skulle göra med den. Så den har bara blivit liggande fram till nu dåjag tvingade mig själv till att hitta ett ställe jag kunde använda den på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar