lördag 30 maj 2015

LO - Lilla N - Första klädseln

Idag tänkte jag visa er en LO. Jag vet det var jätte längesen.
Måste medge att jag har saknat att göra LOs. Så nu ska jag försöka variera pocket scrap med att göra lite LOs ibland. Kanske ett litet kort kommer till ibland också.

Today I would like to show you all a LO. Its been awhile since i made one.
I have missed making LOs so this was my chance to do one.


Som inspiration till denna LO har jag använt mig av Maggie Holmes. Klicka på namnet så får du se hur hennes Layout ser ut. Jag har även använt mig av mood boarden från Scrap Around The World.

As inspiration I used Maggie Holmes layout. and of course the mood board from Scrap Around The World.
I got the most inspiration from the flowers that you can see in my Layout and also the shoe. The shoe is clothes for me and this Layout tells the storie of my Baby Girls first outfit she had when she went home from the hospital.

Så roligt att göra LOs igen. Gick fortare än jag trodde att göra denna också. Trodde att eftersom jag inte gjort Layouts på ett tag så skulle den första jag gjorde ta evigheter. Men det är som att lära sig cykla. När man väl kan det så kan man det :D


Blev riktigt nöjd med denna LO och jag har verkligen börjat hitta min egna stil.

 
Här är mood boarden
Here is the mood board
 


5 kommentarer:

  1. Truly beautiful! Thank you for celebrating our May Epic Event with us at Scrap Around the World!

    SvaraRadera
  2. Adorable layout! Thanks for playing along with us this month at SATW! :)

    SvaraRadera
  3. Sweet project. Thank you for joining us at Scrap Around The World this month!

    SvaraRadera
  4. Beautiful page! Thanks for playing at SATW for our Epic Event!!

    SvaraRadera
  5. Lovely page! Thank you for playing along with us at SATW May epic event :)

    SvaraRadera