fredag 15 maj 2015

Månadens recension - HoneyBunny.se


http://honeybunny.se/

"Vi är en scrapbookingbutik online med ambitionen att få dig inspirerad till att pyssla men också att sprida den glädje som scrapbooking och cardmaking ger och vi hoppas att du kommer att älska det lika mycket som vi gör! Vi har valt ut de finaste produkterna från de bästa producenterna inom scrapbooking och hos oss hittar du stämplar, dies, papper, dekorationer, thickers och mycket mer. Våra största leverantörer är American Crafts, Heidi Swapp, Maggie Holmes, Dear Lizzy och Magnolia, de kommer kontinuerligt ut med nya kollektioner som vi tar in så fort de blir tillgängliga. Om du är nyfiken på de olika tillverkarna och deras stil så kan du klicka in dig på dem för att se samtliga produkter och även läsa lite om själva märket. Samtliga varor i butiken är valda med omsorg och jag har valt ut de saker som jag själv skulle vilja köpa. Det gör att det inte är särskilt svårt att hitta produkter som matchar varandra oavsett om de kommer från olika leverantörer."

 Första gången jag beställde från Honebunny var den 3 maj (Internationella scrapbooking dagen) Frida, som äger affären, hade då ett underbart erbjudande med 50% på alla magnolia produkter och det var ett erbjudande som jag inte kunde tacka nej till. Så efter att noga ha valt ut saker till inte en allt för stor summa så genomförde jag min order.
På tisdag när jag skulle hämta Stora B från förskolan så möte jag brevbäraren (som jag och Stora B är bundisar med då vi alltid står och hoppar när vi ser att han kommer).Det var tur att jag möte honom för han hade med sig ett paket till mig som absolut inte skulle gå ner i min brevlåda.
Efter att ha hämtat Stora B och kommit hem så fick jag assistans av både honom och Lilla N att öppna det underbara paketet.


I paketet låg godsakerna inslagna i underbart rosa silkespapper. Så otrolig gulligt och fin tanke. Efter att försiktigt öppna pappret (som jag kommer använda till att göra ett DIY projekt med) så fick jag se mina godbitar.


Jag kan verkligen säga att jag inte blev ett dugg besviken. Frida ha verkligen levererat :D


Så jag rekommenderar verkligen Honeybunny Super trevliga Frida med super snabb kundkontakt och otroligt fina saker i det mer girly girly hållet :D
Hon fyller hela tiden på med nya produkter då affären är ganska ny. Men det ska bli så spännande att se vad den lilla affären kommer att växa till.
Så in och shoppa hos Frida på Honeybunny.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar