söndag 17 maj 2015

Pocket Scrap - Vecka 20 - 2014

Idag blir det ännu ett uppslag ur mitt pocket scrap album från 2014. Då jag verkligen försäker att få det klart. Det är inte mycket kvar nu men jag har några uppslag kvar att visa er.

Detta uppslag är från vecka 20
En riktigt skön sommarvecka med både solsken och regn. Vi spenderade dagarna hos Mommi och nere i Velamsund där vi tittade på hästarna. Collaget som jag har gjort från Velamsund kommer från programmet till min Canon skrivare. Hästen på bilderna heter Fargo och han blev helt förälskad i Stora B verkade det som då han följde efter honom vart han än gick. Stannade Stora B och plockade stenar i sin hink då stannade hästen också. Så fort Stora B gick då gick hästen också. Var riktigt roligt att se hur Fargo följde efter Stora B.


Jag fick även en perfekt bild på Stora B när han hade satt sig i diket för att leta efter sniglar i regnet. Dock har jag blurrat över det så ni kan inte riktigt se hans ansiktuttryck. Stora B passade även på att visa sin talang för att gå balansgång på trottoarkanten.


Denna vecka jag använt egengjorda kort och dekorerat med washi tejp och några avklippta Project Life kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar