onsdag 5 augusti 2015

LO - Stora B - Dumpers

Idag tänkte jag visa er en LO som jag har gjort till Stora Bs album.
Bilderna är tagna från förra året då vi var nere i Småland och hälsade på Pappa Ps släkt.
I den lilla byn den Pappa Ps mormor bor så tillverkar dem Volvo dumpers och innan man kommer in i samhället så har de ställt ut en i original storlek som "går" att besöka.
Och självklart var vi tvungna att göra det med Stora B. Han älskar alla sorters maskiner och fordon.


Självklart blev han helt lyrisk av att se den. Han fick till och med pröva och stå på däcket på dumpers. Själva däcket var nästan högre än vad Pappa P var.


Materialet som jag har använt är köpt från Sirap I Paris och mönster pappret är i själva verket instagram kort från We are memory keepers. Helt underbara.


Till denna LO har jag valt att tolka min skiss för augusti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar