fredag 7 augusti 2015

Pocket Scrap - Vecka 1 - 2015

Idag får jag äran att visa er den allra första veckan i mitt 2015 album. TJOHO. Det ända jag har kvar i 2014 pärmen är december sidorna och det får jag ta tag i när det börjar närma sig jul igen.

Så nu får jag äntligen börja på min nya pärm för året. Så kul.
Jag älskar min pärm för 2014 men känner att det spretar lite i alla möjliga färger. Så för årets pärm har jag tänkt att försöka hålla mig till färgerna Teal och rosa. Men även föra in lite andra färger. Sen tänkte jag även att försöka ha med lite av mönsterpappret jag använder på vecka 1 till vecka 2. och det mönster pappret jag har till vecka 2 ska jag även ha med i vecka 3. Hoppas ni förstår vad jag menar. :D

I alla fall här kommer mitt uppslag.


Jag kommer även att försöka att använda mig av några Project Life kort till varje vecka då jag har så många. Funderar även på att köpa några nya kits då det har kommit så mycket fint.


Så denna vecka använde jag mig av rosa och grått. Det mönstrade pappret med grå hjärtan kommer även att synas i vecka 2.


Hoppas ni har fått lite inspiration till skapande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar