fredag 25 mars 2016

Pocket Life - Vecka 23 - Sida 1

Idag blir det en sida från mitt pocket life album från 2015. Har tyvärr ännu inte börjat med mitt album för 2016 ännu men det har jag ingen stress över.

Den här veckan hade Stora B avslutning på förskolan. Vädret var tyvärr inte det bästa. Barnen satt med mössa och varma jackor för att hålla värmen. Men vi hade även sol denna vecka och på vår baksida så blir det otroligt varmt så fort solen kommer fram. Så vi passade på att dra fram plaskpoolen och hade till och med grannarna över på besök för att ta det första dopet.


Tyvärr blev det inte så mycket bilder på detta uppslag, men jag hoppas att ni ser detaljerna ändå.
Denna sida har jag fått inspiration från Citrus Twist Kits och deras pocket life sketch. Jag har använt mig av produkter från Citrus Twist Kits pocket life kit samt 6x6 paper pad och mini kit från Notes and things från project life och crate paper.

Här finns process videon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar