fredag 18 mars 2016

Pocket Life - Week 22 - Första teckningen

Idag kommer ett lite annorlunda inlägg eller ja, uppslag till mitt pocket life album.
Idag tänkte jag nämligen visa er en insert som jag har till vecka 22. I samma veva som Lilla N fyllde ett år så fick hon även passa på att göra sin första teckning. Detta är något som jag tycker är väldigt speciellt och har valt att dokumentera genom att spara hennes teckning. Så bakom denna LO sitter hennes teckning.


LOn tror jag är i storleken 12x6 (A4). Det vita pappret är ett tjockare papper som jag brukar använda till mina stämplar när jag vet att jag ska färglägga med mina promarkers då detta papper inte blöder igenom (den färgar alltså inte igenom).


De mönstrade papperna som jag har använt kommer från Notes and things från Crate paper. Guld hjärtana har jag stansat ur från guld pappret som jag köpte från Ica Maxi. Riktigt bra.


Inspirationen har jag fått från Citrus Twist fredags pocket life skiss. Passade perfekt då det just var en skiss för en LO. Får se om jag hinner tolka fler av Trinas skisser då dem är helt fantastiska.


Denna gång blev det tyvärr ingen process video då jag inte hade något batteri i kameran. Hoppas det går bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar