fredag 4 mars 2016

Project Life - Vecka 22 - Del 1

Idag tänkte jag visa er Vecka 22 från 2015.

Japp, jag ligger fortfarande på 2015. Detta är inget som stressar mig alls. Jag tycker inte det är jobbigt att inte ens ha börjat på mitt album för 2016 ännu. Jag tycker det nästan är lite roligt att sitta och göra uppslag för nästan exakt ett år sedan. Jag minns tillbaka och det är kul att se hur vädret var då och vad vi i vår familj hittade på för spännande saker då. Jag vet inte, men jag tror nästan att jag skulle tycka det var tråkigt att behöva uppleva samma sak om igen om jag låg ikapp För då skulle jag först uppleva det och sedan en eller två dagar senare sitta och scrappa om det.
Jag tycker det helt enkelt är kul att minnas tillbaka.

Så idag tänkte jag visa er ena sidan av mitt uppslag för vecka 22. Detta är en väldigt speciell vecka då Lilla N fyllde år. På hennes födelsedag bestämde vi oss för att åka hela familjen till Skansen. Vi besökte skansens Aqvarium. Lilla N blev speciellt förtjust i sköldpaddan medan Stora B föredrog krokodilen.



Till denna sida har jag använt mig av mina Pocket life, embelishment och sprinkles kit som jag får varje månad från Citrus Twist Kits. 


Hjärtat kommer från Maggies Holmes kollektion Bloom och I love you kommer från Studio calico.


Lilla hjärtat har jag använt min hjärt punch som är ifrån American Crafts och den lilla stjärnan kommer från Studio Calico.


Inspirationen för detta uppslag har jag fått från Citrus Twist Kits pocket life sketch.  Dessa tre kort är min tolkning utifrån skissen.


Process video för detta uppslag finner du här: 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar