lördag 19 mars 2016

Suprise Saturday - Scrapbooking Haul

Idag tänkte jag visa er lite nya saker som har kommit hem till mig. 
Först ut är helt underbara washitejps. 10 stycken som jag har köpt från wish. Kvaliten verkar bra, det ända jag är lite missnöjd med är själv klistret. Får se nä'r jag använder dem om jag behöver sätta dit extra för att de ska sitta på plats. 


Sen har jag även vart på Ica Maxi och var denna tvungen att köpa deras glittriga papper. Har spanat på dem länge och nu äntligen köpte jag dem. Dem är självhäftande ark med sex stycken olika färger.
Sugrören har jag köpt på en affär som heter Brisak och de kostade 18 för 24 stycken.
Enamel dotsen kommer från Panduro och tillhör deras eget märke.
Allt är verkligen i helt underbara färger.

Sen kom ett paket från Cili in papers med några saker från Crate papers Hello Love kollektion. Tyvärr så har jag några saker restade från kollektionen och jag hoppas att American Crafts fortfarande har kvar dem.


Jag har även fått hem ett paket från Sirap i Paris. De hade ett erbjudande på Grab bags så jag passade på att köpa två stycken. I dessa får man inte veta vad man får utan det är en överraskning. Bilderna nedan kommer från samma paket.
Det var bland annat stämplar, washitejp och massa annat smaskigt.


6x6 paper pads från Glitz och 4x3 pads från Memory keepers.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar