onsdag 23 augusti 2017

Layout - Spanien s.31

Denna LO kommer från vårt Spanien album och är en bild på Lilla N när hon sover lunch efter en dag vid poolen. Armbandet hon har på sig är ett All inclusive armband som gör att vi kan äta och dricka så mycket vi vill på hotellområdet. Inte för att jag förstår varför Lilla N som är så lite behöver ett sånt armband då hon inte går någonstans utan oss.



Till denna LO har jag fått inspiration från CTKs 3 to inspire från 5 augusti.
Kriterierna var att man skulle:
1. Använda sig av olika lager från mönster paper. Minst 3 lager.
2. Man skulle använda sig av något "hittat".
3 Man skulle använda någon sorts medium som mist, färg m.m.
  1. Create layers behind a photo(s) using patterned paper & use at least 3 layers.
  2. Use something "found" on your page.
  3. Use a painting medium (like mist, acrylic or watercolors).
Jag använde mig av olika color shine från Heidi Swapp. Jag hittade även lite tyg som jag använde mig. Jag hade det som ett lager under kortet. Tyvärr så syns det inte så mycket på bilden då både bakgrunden och tyget är vitt. Det var min sak som jag använde som "hittat"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar