onsdag 9 augusti 2017

Pocket Life - Vecka 29 - 2016

Japp, jag ligger efter massor när det kommer kring vårt Pocket Life album, men faktiskt så stör det mig inte så mycket. 

Som ni kanske minns så gör jag 12x12 album till mitt Pocket life album och för varje vecka så gör jag ett uppslag om det inte är så att jag inte har några bilder alls för den vecka så kan jag modifiera uppslagen.
Här nedan ser ni ena sidan av vecka 29 från 2016. Bilderna är från Waxholm. Vi åker dit varje sommar för att leka i lekparken, äta lunch samt ta en promenad ner till vattnen för att stanna och äta glass samt titta på båtarna. Längst ner på sidan är det även två bilder från en av våra lekparker hemma hos oss. vi tog en promenad dit och tog inga leksaker med oss. Stora B tyckte det var lite tråkig först men hittade sedan en stor sten som han använde som Bulldozer och gjorde olika spår med i sandlådan. Barns fantasi är helt fantastisk.

Jag har använt mig av material som kom i Citrus Twist kits Pocket Life kit som komm i juli 2016.


För att göra denna sida har jag använt mig av inspiration från Project Life Norges sommartävling. Tävligen går ut på att få inspiration från bilderna nedan. Jag har använt mig av både färgerna samt texten som jag skrev om till svenska: En dröm är en önskan från ditt hjärta.
Tävlingen pågår till den 22 augusti.





1 kommentar:

  1. Jättehärlig, välarbetad sida! Gillar de pastelliga färgerna som harmoniserar med fotona så fint. Tack för att du deltar i utmaningen i Project Life i Norge! / DT-gunilla

    SvaraRadera