fredag 18 augusti 2017

Travelers notebook - Att vara mamma

Idag tänkte jag visa en ny sida ur min Travelers notebook. Även denna gång är sida utan text då jag även denna gång kände att det skulle bli för privat. Sidan handlar nämligen om mina tankar kring att vara mamma till mina två små trollungar, både det positiva och det negativa då jag just nu är en ända känslostorm på grund av graviditeten. 

På denna sida har jag använt mig av mitt nya stjärnstämpel set som jag köpte från Panduro. Jag har stämplat stjärnorna i stämpelfäeg från Distress inks. Bakgrunden har jag använt mig av blending tool och distress inks. Jag hittade olika dekorationer som jag tyckte passade in från mina kit från Citrus Twist kits



Inspiration har jag fått från Citrus Twist 3 to inspire. 
Man skulle använda sig av 
* stämplar i olika färger
* material från en annan hobby - jag valde tyg
* material som man inte använt på länge - jag använde washi och sequins. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar