fredag 15 september 2017

Layout - Spanien s. 51

Idag är det fredag och det innebär att det är dags för en ny LO och jag har inspirerats av en skiss från Veckans skiss. Läs mer längre ner i inlägget om detta. 
Jag fortsätter att arbeta mig igenom bilderna från Spanien albumet och nu är jag upp i sida nummer 51. Inte alls så många bilder kvar nu. Ska bli både skönt och tråkigt att börja med ett annat projekt. 

En av dagarna under resan så bestämde vi oss för att inte äta på All inclusive restaurangen och till efterrätt valde jag att äta Banan Split så nog måste vara min favorit. Helt fantastiskt god och älskar färgerna som blev på kortet. 


På denna LO blev det inte så mycket dekorationer då jag tyckte att bakgrunds pappret hade tillräckligt med intryck. Så jag har endast använt mig av Wood veeners stjärnor, enamel dots och små glittriga hjärtan. 


Älskar verkligen alla färger som blev på denna LO. Detta verkligen skriker mig. 


Material jag använt
Glitz - Bright side - Floral
Dear Lizzy - Serendipity - Little things
Heidi Swapp - September skies - Light spectrum
Thickers - Starlight - American Crafts
Enamel stickers - Poppy Planner - Panduro
Wood stars - Citrus Twist Kits. 

Inspiration till denna LO har jag fått från Veckans skiss och deras skiss nummer 165. En fantastiskt rolig skiss att arbeta med. 


1 kommentar:

  1. Åååhh!!! Galet läckert!! Gillar massor!! Så glad att du är ned oss på VS och tolkar!! Kram Anna ♥️

    SvaraRadera