söndag 17 september 2017

Layout - Spanien s.34

Idag visar jag er sida 34 ur vårt Spanien album. En fantastisk dag på stranden där barnen leker i vågorna. Tanken var att fötterna inte fick bli blöta utan att man skulle springa undan när vågen kom. En rolig lek som slutade med att barnen var helt slut efter allt spring och att de självklart var blöta om fötterna men det gjorde inget eftersom de hade badkläder på sig. Denna dag fick de bada med sina Bamse-tröjor på sig eftersom de hade börjat bli lite röda på axlarna. Lika bra att skydda sig lite extra så att de inte brände sig. 


Jag har använt mig av ett chipboard klistermärke som det står Bestie på. Under hela veckan som vi var i Spanien så lekte Stora B och Lilla N fantastiskt tillsammans. Visste blev det små konflikter här och där, men de hittade verkligen varandra och kunde leka massvis tillsammans. Som förälder är jag tacksam över det då jag själv fick tid att vila ibland och göra det jag ville, som till exempel läsa en bok. 



Friends forever chipboarden kom från samma klisterark och jag tyckte även att den passade in här. Hjärtat har jag stansat ur själv från ett glitter papper från Ica Maxi. 



Älskar meningsfraserna från Citrus Twist. Så perfekta att använda till dekorationsgrupper. 




Inspiration till denna Layout har jag fått från Citrus Twist kits blog och deras skiss utmaning från 20 augusti. En riktigt rolig skiss att inspireras från och det är inte jag använder mig av ramar runt kort men när jag har använt mig av dem så har jag verkligen blivit nöjd med resultatet. Så i fortsättningen kanske jag använder mig av dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar