tisdag 26 september 2017

Nytt material - The Planner Soceity

I en grupp på Facebook så fanns det en tjej som sålde dessa underbara saker. Jag hade ingen aning om var de kom från bara att jag blev helt förälskad. Allt material matchade så fint och det är verkligen mönster som inte någon annan tillverkare har. Så jag började googla runt lite och det visar sig vara ett Planner månadskit från USA som heter The Planner Society eller Scarlet Lime.
Så efter att ha kollat runt lite så bestämde jag mig för att köpa en prenumeration. Den kostar ungefär 250kr per månad.
Så mitt första egna kit kommer jag att få nu i slutet av september. 

Alla dessa saker tror jag kommer från Juni kitet. Det är ett penskrin, otroligt vackta blompaperclips, stämplar, mallar, klistermärken och diecuts. 
Helt underbara färger och mönster. 


Här är även några pappren från Juni kitet. Också helt fantastiska färger. 


Allt detta kommer från juli kitet. Massa underbara saker men även lite saker som jag sålde vidare då det inte riktigt är min stil. Stämplarna, några klistermärken samt några die-cuts fick hitta en ny ägare. 
Men som ni ser så är det verkligen helt fantastiska saker. Även denna månad fick man med ett pennskrin men denna gång blev det ett genomskinligt. Den har jag satt in i min Travelers Notebook och där i samlar jag alla saker som jag sedan ska klistra in i den. 
Just ja, varje månad verkar man även få en fantastiskt designad penna. 
Ska bli så spännande att få mitt första kit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar