måndag 25 september 2017

Pocket Life - vecka 33

Idag är det Måndag och det innebär en nya sida i vårt Pocket Life album från 2016. Denna gång är det från vecka 33. Denna vecka blev det inte så många kort tagna så det blev bara en sida. 
Korten från denna vecka är från hur vår vardag är. det hände inget speciellt utan visar hur vi har det en vecka i vårt liv. Barnen dansade till drakdansen som Bollibompa kör. Mommi var barnvakt en dag och det slutade med att Stora B och Lilla N hade "sopor" överallt. De älskar att köra sopbilar med papperstussar som sopor. Brukar sluta med att dem verkligen finns överallt. 
Stora B fick även ett nytt simmärke och vi såg en fantastiskt vacker regnbåge.


Materialet som jag har använt kommer mestadels från Citrus Twist Kits men även några saker som jag har lyckats köpa på mig själv. Här är mitt kort som visar vilken vecka det är samt vilket datum. 
Jag har använt mig av washi tejp, dollies och word stickers.


Här är den underbara regnbågen som jag lyckades få på bild. Jag älskar verkligen regnbågar, de är så magiska. 


Material jag använt 
Glitz - 6x6 paper pad - Hello Friend
Puffy stickers - Cedar lane - Pink Paislee
Thickers - journal/Diaria - American Crafts
Word Stickers -Cedar lane - Pink Paislee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar