onsdag 20 september 2017

Travelers notebook - Framsidor

Idag tänkte jag visa er hur jag har dekorerat mina Travelers notebooks inserts. Jag har använt mig av material som jag har i min stash, bland annat PL kort och små meningar från Tim Holtz. Jag har även skrivit vol 1 och vol 2 eftersom dessa inserts är där jag gör journaling. När de är fulla så kommer jag att plocka ut dem från min Travelers notebook för att lämna plats åt nya. Vol 1 har jag precis blivit klar med och funderar på om jag ska göra en flip through video på den. Så att ni får se hur den ser ut. 


Jag har även dekorerat framsidan till inserten där jag dokumenterar alla mina happy mail som jag får och skickar. Med bland annat adresser, kort på sakerna och vad personerna som jag byter med gillar. Sen sätter jag även in alla personliga brev i den för att hålla reda på dem. 
Ska fundera på om jag kan göra ett blogg inlägg på hur den är uppstrukturerad. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar