söndag 15 oktober 2017

Layout - Spanien s.40

Idag är det söndag och då är det dags för en Layou. 
Jag fortsätter att arbeta med vårt Spanien album från 2016. 
Här sitter Stora B och Lilla N och njuter av lite mellanmål vid poolen. Det måste nog vara det bästa med All inclusive, att barnen kunde få i sig mat när de ville. Det fanns både frukt, toast, korv med bröd m.m. Glassen var ju självklart favoriten som de också fick äta så mycket det ville av. 


På den här sidan blev det inte så mycket dekorationer då korten tog upp mycket plats. 
Varje månad när jag får hem mina paket från Citrus Twist Kits så är det alltid inslagna med snöre och dessa sparar jag ju självklart. Så här har jag använt mig av ett vitt och guldigt snöre. 



Dagens LO är gjort med inspiration från Citrus Twist Kits skiss från 3 september


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar